Praca z dzieckiem niedosłyszącym rozpoczyna się rano, gdy tylko budzi się, a kończy, gdy idzie spać. Rodzice nieustannie w trakcie zabaw, prac domowych, spacerów powinni stymulować dziecko. Zalecane przez logopedę zabawy (skupiania uwagi słuchowej, poszukiwania źródła dźwięku) powinny odbywać się kilka razy dziennie po 5-10 min.
Izabela Borkowska – logopeda, pedagog specjalny, absolwentka logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Podyplomowego studium diagnozy i terapii pedagogicznej. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym na terenie warszawskich przedszkoli. Pracuje z dziećmi niedosłyszącymi, prowadzi terapię dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy.
Każdą wolną chwilę wykorzystuje na dobrą książkę, spotkanie z przyjaciółmi i podróże – bliższe jak i dalsze. Lubi swoją pracę, w związku z tym chętnie rozwija się. Jest zwolenniczką pracy tradycyjnymi metodami w połączeniu z innowacyjnymi, które idą z duchem czasu. Szanuje odmienność każdego swojego podopiecznego.