Warto wyposażyć się w kilka pomocy przez zestawianie i porównywanie, których, dziecko stopniowo uświadamia sobie, że owa nazwa nie wiąże się wyłącznie z pojedynczym desygnatem. Książeczki ze zwierzętami, własnoręcznie narysowane schematyczne rysunki, obrazki wycięte z prasy codziennej i produktów (bazując na przykładzie „krowa” – karton po mleku, opakowanie po czekoladzie, reklama w gazecie) mogą stanowić cenny materiał, na którym mogą Państwo pracować. Dużą wartość mają zdjęcia, które bezpośrednio odnoszą się do otaczającej rzeczywistości. Nie bez powodu na stronie znajdują się rozbudowany dział ZDJĘCIA, który umożliwia przybliżenie dziecku nieznanych nazw zwierząt, przedmiotów, zjawisk.
Izabela Borkowska – logopeda, pedagog specjalny, absolwentka logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Podyplomowego studium diagnozy i terapii pedagogicznej. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym na terenie warszawskich przedszkoli. Pracuje z dziećmi niedosłyszącymi, prowadzi terapię dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy.
Każdą wolną chwilę wykorzystuje na dobrą książkę, spotkanie z przyjaciółmi i podróże – bliższe jak i dalsze. Lubi swoją pracę, w związku z tym chętnie rozwija się. Jest zwolenniczką pracy tradycyjnymi metodami w połączeniu z innowacyjnymi, które idą z duchem czasu. Szanuje odmienność każdego swojego podopiecznego.